söndag 22 april 2012

nytt i garderoben



Vår och sommar nalkas, även om det inte känns riktigt så vädermässigt.
Men påfyllning av garderoben är nödvändigt.
Och massor av fint har vikts in. Och mer är på väg hem i paket.

De prickiga klänningarna blev jag så väldigt förälskad i på Po.P. Eira fick välja färg och valde otippat den gröna (som hon för övrigt passar så bra i).
De randiga klänningarna är också från Po.P och de fick tjejerna äv sin fantastiska faster i påskpaket.
Också de blommingarna klänningarna fanns i påskpaket, men är från marimekko och från farmor och farfar.
Nederst är delar av ciruskollektionen från meandi. E fick cirkusklänningen och D skulle ha fått
bodysuiten, men 74/80 som satt fint nu skulle nog ha blivit för liten till sommaren och när jag försökte byta var 86/92 typiskt nog slut.
Förhoppningsvis har jag fått tag på en cirkuströja iallafall så kan de matcha.

Förresten så måste jag säga att meandi har den trevligaste kundtjänsten av alla jag varit i kontakt med.
Vilken service!

0 kommentarer: