måndag 12 mars 2012

måndagen

Måndag.

Ingen läkare ringde. Precis som jag misstänkte. Jag ville iallafall ge honom förmiddagen, men sedan på eftermiddagen gick det naturligtvis inte att komma fram.
Imorgon är det jag som ringer direkt på morgonen. 
Jag ska skriva ned allt jag har på hjärtat för att inte glömma något.

Vi har i övrigt haft fullt upp idag.
Dagen började med matlagning. Kul!
Det är den roligaste aktiviteten som vi haft under den här föräldraledigheten.
Och så har vi lärt känna så många goa kompisar. Guld värt!
Och jag blir riktigt rörd över att så många bryr sig om och tänkt på vår Disa genom alla kramper.

Eftter öppis åkte vi till mormis. Långpromenad och lite mellis på det och vips så var det kväll.


Jag har ju funderat på vad D ska ha för kläder egentligen.
Men så slog det mig plötsligt att E ju fick ett par jättesöta skor när hon var liten som hon hann växa ur.
Åååh, de passar ju perfekt på Ds fötter nu.
Jag blir alldeles lycklig när jag kommer på såna briljantheter. 








0 kommentarer: