måndag 20 februari 2012

måndag och fredag





Måndag. Det känns som att det är måndag och fredag hela tiden.

Idag hade vi långbesök på sjukhuset för D. Först BVCbesök och sedan provtagning och injektion på mottagningen. DrG var passande nog också där idag så jag fick chans att prata med honom. Han vill ändå att vi ska höja keppradosen för att vara "säkra" på att vi ger ett bra skydd mot kramper. Jag förstår hur han tänker och det viktigaste är förstås att uppnå krampfrihet. Efter många om och men togs ett prov åt mig också. Det blev väldigt besvärligt eftersom jag ju inte är barn (!), så i princip skulle jag behöva ta provet på VC. Suck. Byråkrati! Till slut fick de till det iallafall.

Jag har fortfarande inte fått det att funka med datorn, jättetrist. Jag tappar liksom lusten då.

Hoppas att ni haft en fin veckostart!

1 kommentarer:

Linda sa...

Vad knepigt med datorn.. Vad kan det vara för fel!?

Hoppas det gick bra med injektionen! Stort suck åt vården och byråkratin förresten, hur svårt ska det vara egentligen.

kramis