tisdag 21 februari 2012

danskjolen





Godmorgon låång tisdag.

Även om jag mestadels är ensam med tjejerna i veckorna (N hinner ju träffa dem två timmar på kvällen), så är jag inte van att ha nattning själv, vilket jag får ikväll. Det kommer nog gå bra även om dagen känns lång.

D har blivit förkyld så vi får ha en innedag. E hade ett smärre sammanbrott över att inte få gå på rytmiken, men lite dans rådde bot på det också.

Imorse var första gången som E vägrade att ta på sig kläder som jag tagit fram. "Jag vill ha kjoooool. Jag vill ha en danskjoooool." Jag antar att det väntar mer av den varan...

Jag hoppas att det väntar er en fin tisdag. Semledag å allt.

1 kommentarer:

Ina sa...

Albin han började med att välja skor först....man fick gömma de skor man inte ville att han skulle ha, Men sen började han komma ihåg vad han hade för skor :) Sen fortsatte han å skulle bestämma ytterkläder å innan han blev 2 år så går det inte att sätta på honom vilka kläder som helst. Oftast får han välja mellan 2 plagg, men ibland vet han någon tröja el byxor han ska ha men kan inte förmedla vilken det är. Då blir det lite svårt å oftast skrik å grin :( Stark vilja på gott å ont <3 Hoppasni haft en härlig tisdag. Det har vi haft, ute i solen hela förmiddagen :)