torsdag 23 februari 2012

babylove



Jag är också påverkad av babynyheten som överöst Sverige idag.
Jag tänker tillbaka och minns mina förlossningar.
Hur underbart det var att äntligen få se och röra det fantastiska mirakel som växt inom mig.
Dubbelheten.
Hur fasansfullt det var att inte få behålla T.

Men vilken lycka jag fått uppleva, med mina två yngsta. Hur allt då gick bra.
Jag vet dock att det finns de där ute som nyss förlorat och de som snart ska förlora (och det smärtar mig så). Jag vet hur många kommer se prinsessan växa upp och undra hur deras liten skulle kommit att bli. En kärlekens tanke till alla Er.
Jag är glad för Victoria och Daniels skull. Att allt gick bra för dem.

Och jag är spänd på vad den lilla ska heta. Jag älskar det här med namn.


1 kommentarer:

Annica sa...

Jag kände lite lika, hur glad jag är för dom att allt gick bra för det är ju inte alltid det gör det..
Små mirakel är dom allt dom små liven..