torsdag 1 september 2011

torka

Lite torka på ordfronten.

Och helt slut känner jag mig.

N kom hem ikväll efter 2 dygn borta. Intensiva dygn. Imorse kom en installatör för något fiber(hrm, något med bredband, telefon,tv?), vilket betydde tidig, tidig morgon. Och eftersom alla möbler var tvungna att flyttas ut från väggen kändes det inte optimalt att vara hemma. Så halv åtta var vi på väg till svärmor där vi spenderade förmiddagen. Efter lunch mötte vi upp Mia&Alva&Elsa för lite öppis. Ja, och sedan hem och de sedvanliga kvällsrutinerna. Tjopp. Så var dagen slut.

Jag ska inte klaga. (fast det gjorde jag ju just, och faktum är att det faktiskt känns lite bättre nu).

Imorgon bär det av på babysång igen. Och så äntligen är det helg. Välkommen sköna helg!

1 kommentarer:

Jessica sa...

Inte konstigt om du känner dig slut :P
Snart kommer en tredygnsperiod då maken jobbar 12 timmarspass och jag ska lägga två svårsövda och skrikiga killar :P bara tanken gör mig rätt slut :P
Så ni har fått in fiberoptik nu, det blir ju jättebra!
Kram på er