tisdag 30 augusti 2011

bilar ska det va'

BODYKLÄNNING
Bild lånad från Polarn O. Pyret


Åh, ända sedan jag fick syn på dessa skönheter när Po.Ps kollektion kom ut har jag varit mer än förälskad.
E har en annan klänning i samma modell och jag älskar den. Och mönstret är ju bara så fint.

Goa Gustav hade en tröja i samma mönster när vi hälsade på i helgen och nu såg jag på Agnis blogg att hennes pärlor också fått dem.

Ja, jag sätter väl upp dem på önskelistan här också.
Högst upp ska de vara!

4 kommentarer:

Sofia sa...

Och vi har byxorna, helt underbara! Men inget slår klänningen. Såå fin =)

Sandra Rönningen sa...

Diggar också klänningen riktigt mycket! Synd bara att det är för större tjejer och inte för min lillfia än :P Får kanske lov att köpa den och spara tills hon växer på sig lite!

Kul att du gillar min blogg Sandra!

Kram på er!

Linda sa...

Visst är den fin, vi kärade ner oss direkt!

Jessica sa...

Klicka hem den ba', klicka hem den!
Du kommer inte att ångra dig :)

Kram