måndag 15 augusti 2011

utvilad & lady bird

Imorse upplevde jag ett äkta "halleluja moment".
För orsaken till att jag kände mig relativt utvilad när jag vaknade var att klockan var 09.20.
Och bredvid mig låg en sömnig Eira.
Den minsta dottern måste också ha varit trött inatt, för hon vaknade bara och åt klockan 05 för att sedan sova vidare till 10.
Hoppsan!

Efter lunch kom min finaste Carro och hennes yngsta dotter.
Vi babblade oavbrutet och välbehövligt i några timmar innan de bar sig av hem igen.
Och så hade också eftermiddagen passerat.

Jag funderar fortfarande på hur vi ska göra med förskolan.
Jag känner mig helt vilse och vet inte alls nu.
När vi hälsade på förra veckan blev E jätteledsen och ville inte alls gå tillbaka dit.
Nåväl, vi ska göra ett besök till och förhoppningsvis känner jag vad som blir rätt.

Iallafall så är jag i stora shoppingplanerartagen. Jag önskar att vi hade så gott om pengar att jag bara kunde klicka hem allt fint jag hittar, men tyvärr är det inte så.
Förra året hade vi lite billigare varianter av overaller som blev väldigt utslitna och jag sa då att vi till detta året skulle satsa på en i bättre kvalitet.
Så, helst av allt skulle jag vilja köpa MOLO.

Någon med mer erfarenhet kring vinteroveraller?

Molo Polaris Lady Bird

2 kommentarer:

Linda sa...

Förra året hade vi Nameit och var supernöjda med den. Året innan från pop, också bra. I år har jag inte bestämt mig ännu, köpte vinter jacka på rea på pop i våras och hade väl tanken då att kompletera med byxor med hög rygg, men vet inte. Vi får se.

Skönt med sovmorgon!! Gustav får vi lov att väcka på morgnarna numera... Han som alltid vaknade innan fem tidigare! ;-)

Kram!

älskadebarn sa...

Säger bara en sak! Gneis! www.gneis.se
Det bästa vi haft. Disa kan ärva utan problem och andrahandsvärdet är hur högt som helst. Beställ storlek efter hur lång hon är.

Jag köpte en sådan overall som du har på bilden till melvin men fick skicka tillbaka dem även fast jag böt storlek. Väldigt smal i modellen passade inte honom alss. Jag upplever att de är små i storleken!

Kram