torsdag 28 juli 2011

bra dag, helt enkelt

Härligt det är att komma hem och upptäcka att man gått omkring med två olika örhängen, ett i guld och ett i silver... Mycket förvirrad mamma!

Vilken bra dag!

På förmiddagen möttes jag och min fina barndomsvän Ullis upp på stan för en lunch, som också blev långfika. När vi skiljdes åt var vi båda hungriga igen.
Härligt med vänner som man bara tar vid där allt slutat sist.

Lilla D var med på stan men gjorde inte mycket väsen av sig alls.
E däremot hade ingen höjdardag och berättade det med ganska höga toner. Lite dåligt med sömn förklarar nog det för dagen, även om jag tycker att hennes starka vilja ibland gör mig knäsvag.
Att hinna mer än att springa genom butiker är numer bara önsketänkande. Eller nja, kanske att överdriva lite. Men E uppskattar inte riktigt det här med "stan" lika mycket som mig, om det inte innefattar kompisar, leksaker och glass vill säga.

På kvällskvisten tog jag med mig minstingen och svärmor till en bekant som är hudterapeut hos vem jag fått presentkort på ögonbryn- och ögonfransfärgning. Underbart. Tack Felicia! (och tack svärmor och svärfar för presentkortet!).

0 kommentarer: