söndag 15 maj 2011

writer award


För en tid sedan blev jag nominerad hos Lisa till den här fina awarden.

Lisa som skriver om livet som änglamamma och saknaden efter vackra Jessica.
Lisa, en riktig kämparmamma som, om någon, är beundransvärd.

Nomineringen "Writer award" känner jag bör gå till  några av de mammor som, liksom jag och Lisa, har ett barn i famnen för lite och som på bloggar sätter ord på det som kan vara svårt att förstå.

Under min tid i bloggvärlden har jag funnit en mängd fina människor och lika lättande det kan vara i mitt hjärta att få skriva mina känslor, lika lättande kan det vara att läsa när andra sätter orden.







Utöver dessa tjejer finns det en mängd andra mammor som också skriver - målande vackert om livet, både om livet som det inte är men också livet som det ändå blev.
Tack underbara för att ni delar med er.

2 kommentarer:

Sandra sa...

Tack så mycket fina du :).

Kramar

Sandra

Annica sa...

Åh så söt du är:)Kram