måndag 2 maj 2011

finnes, sökes

Finnes: mycket trött mamma
Sökes: mer ork

Idag har jag gjort något väldigt olikt mig, nämligen "struntat" i en föreläsning. Den var lagd i E-tuna och det börjar bli så nu att jag inte vågar köra längre sträckor själv. Istället har det studerats på hemmaplan, men segt är vad det är. I denna kurs är det nu ett seminarie och en tenta kvar. Överkomligt men motivationen är verkligen på noll. E är hemma nu och jag önskar verkligen att jag hade mer ork, men soffläge med böcker och dockorna är vad vi underhåller oss med.

Hoppas Ni haft en bra start på veckan!

2 kommentarer:

Sandra Rönningen sa...

Helt ok att strunta i en föreläsning! Det har jag börjat med mer och mer nu också. Men känner jag att föreläsningarna inte ger så mycket och jag istället kan läsa mig till informationen så gör jag hellre det nu när det börjar bli drygt att sitta länge...

Nästa kurs kommer förmodligen läggas ut mycket på nätet så att vi kan kolla vad som har tagits upp. Har ni det så också?

Kram på er!

Frida sa...

Heja på, du är så duktig!!!! Snart är det sommarlov... :) Kram Frida