lördag 14 maj 2011

fin tid

Goda muffins som finaste Linda hade med sig.

Åh, vad jag älskar sådana dagar då energi fylls på till max. Underbart!
Jag vet hur det känns de dagar som energin inte finns och jag vet hur tveksamt livet kan te sig. Därför blir det så extra värdefullt när de fina dagarna uppenbarar sig.

E "provsov" inatt hos farmor och farfar, vilket innebar att det för mig och N blev en natts näst intill ostörd sömn. Inte för att E brukar vakna särskilt många gånger, men jag är hysteriskt lättväckt och vaknar vid minsta ljud hon gör. Och eftersom att jag själv tyvärr inte tar mig upp och ned i sängen (nope, så sorgligt är det) kan det hända att jag ibland väcker N för att gå upp och kolla läget. Hrm.

Iallafall så hämtade jag hem en mycket nöjd E på förmiddagen som både var "färdigbadad" och "färdigsoven".

Och väl hemma fick vi besök av våra underbara vänner.
Mycket bus, skratt och några tårar (mest av mammorna) hanns med.
Hoppas att vi kan ses snart, snart igen! 

0 kommentarer: