fredag 13 maj 2011

bloggproblem

Jag vet inte hur det är med er, men jag har haft stora problem här på bloggen. Sedan har jag inte ens kunnat komma in. Och de inlägg som skrevs igår syns inte, fastän jag vet att jag till och med godkände kommentarer igår kväll. Märkligt.

Gårdagseftermiddagen spenderades iallafall med våra goa kompisar från föräldrargruppen. Som vanligt en mycket trevlig stund. Barnen lekte så fint och fikade utan problem. Jag är så glad för våra stunder!
I vanlig ordning avslutades det hela med en shoppingvända. Och trots att det nog var bebis som behövt handlas lite till, blev det mesta som slank med kläder till E. Oj, oj.

Så, dagen idag har tillbringats på hemmaplan. Jag och E har försökt att röja tvättberget ur vägen. Jag har kommit en bit i "bebiskläder-tvättandet". E var minst sagt förvånad över alla de små "dockkläderna" som hängdes upp.

Imorgon ska vi få besök av våra fina vänner - det ser vi fram emot!

1 kommentarer:

Jessica sa...

Ja, det har verkligen varit strul. Man har inte kunnat läsa kommentarerna hos dig och jag vet att du godkänt det jag la till då en del text försvann från mitt förra inlägg. Får kanske skriva det på nytt?
Känner igen det där med att man ska inhandla mer till bebis i magen men att man köper mer till det större barnet :P haha jag har insett att det faktiskt inte är så många veckor kvar och att vi kanske bör sno oss på lite :P
Kram