söndag 15 maj 2011

babyshower

Stjärnor!


Ja, vilken dag det här blev!
På förmiddagen ringde det plötsligt på dörren. Jag hade precis kommit ut ur duschen (vilken N nästintill tvingat mig in i - mycket märkligt) och lite smått stressad öppnade jag dörren.
Där utanför stod några av mina helt fantastiska vänner!
Babyshower, gissa om jag blev överraskad!
I mitt gäng är babyshower ett litet kalas som brukar ordnas inför att ett nytt liv ska komma till världen.
Jag har haft förmånen att få tre stycken "babyshowrar" ordnade för mig och mina barn. Och lika överraskad har jag blivit varje gång. Lyckliga jag!
Såhär var Eiras babyshower!
Tårta...med nappar förstås.

Fina presenter
Dessutom fick jag en påse fylld av massor av "mammalyx" såsom ansiktsmasker, fotbehandling, lotion, duschtvål, schampo, balsam och ljus.
Åh, så glad och tacksam jag är!
Tack än en gång!

På eftermiddagen, något sena, åkte vi sedan hem till fina familjen M för en mysig stund  och det första besöket med underbara, gosigaste lilla Elsa.

Ja, vilken helg det har varit!
Nu är jag "påfylld" må jag säga.
Härligt!

2 kommentarer:

ida sa...

Sååå mysigt att se dej idag!! Kul att du blev överraskad ;) HAHAHA Fy fasen va äcklig tårtan ser. Tur att smaken bevisade motsatsen!! Älskar dej =)

Line sa...

vilka vänner du har :) mysigt att bli lite uppvaktad nu när det börjar närma sig! vad var det för BF dag ni hade? Kramar Line