onsdag 13 april 2011

du gjorde min dag

E sover nu sin tredje natt i sin nya säng och jag vet inte om jag vågar skriva det högt, men det går helt över förväntan. Hon sover bättre än någonsin. Det känns skönt att hon känner sig så trygg.

Så, efter en heldag i skolan är jag ganska mör i både kroppen och knoppen.
Seminarie med rollspel + diskussioner är verkligen påfrestande.

Idag fick vi svar på vilka vi ska opponera på nästa vecka. Iiih.
Det ska bli så skönt att ha det där ur världen.
Hoppas hoppas det går bra.


Dagen började förresten med att jag, efter lämning på förskolan, stötte ihop med en helt fantastisk tjej som vågade sig fram för att tala om att hon är läsare här på bloggen.
Det värmde mitt hjärta mer än jag kan beskriva.
Tänk så tacksam jag är för alla er jag får möta (vare sig det är i verkligheten eller här på nätet)!
Och tack fina Es mamma - du gjorde min dag! 

0 kommentarer: