måndag 18 april 2011

dammat av

Jaha, hela familjens utflykt till Falun för TUL blev inte det minsta av. Istället har vi dammat av en magsjuka här hemma (ja, eller om det är någon slags matförgiftning). E har klarat sig från den åkomman, men är fortfarande lite hängig och matvägrar sedan i fredags (med några små undantag). Istället är det jag och N sprungit om varandra hela natten.

Jag känner att jag behöver ha all tur på min sida nu. I veckan ska jag ju gå upp med c-uppsatsen. Måtte jag bara bli frisk.



3 kommentarer:

Linda och Alva sa...

usch då :(
att det inte vill ge sig?
Hoppas den blir kortvarig för er, krya på er nu
kram

Petra sa...

Usch!! Jag har också blivit matförgiftad :O Har varit dålig sen igår morse!! Det tar så hemskt på krafterna. Krya på er!! :D

Emma sa...

Nämen...det var ett himla magsjukande på er =( Krya på er!! Kram.