tisdag 8 mars 2011

vi är så hjärtans glada



Hemstudier i vanlig ordning (jag kan faktiskt inte ens beskriva hur skönt det är och vilken skillnad mot att pendla varje dag - lovely), enda skillnaden är att liten förkyld älskling gör mig sällskap.
Vi tillbringade natten till stor del vakna.
Eller ska jag vara ärlig var det mest jag som var vaken, orolig för E som hostade och kippade efter andan.
Så, hemma från förskolan blev resultatet. Och ja det vore en ganska stor överdrift att påstå att det går smidigt att grupparbeta över skype med en sjungande skruttfia bredvid sig.
Tur är att jag har en förstående, go skrivkompis.
Imorgon är det dags för näst sista handledningen inför inlämningen av c-uppsatsen.
Spännande.
Fast imorgon ska det faktiskt bli mest spännande att höra vad som kommer att sägas om ett annat arbete.
Jag är glad att det inte är jag.

0 kommentarer: