tisdag 29 mars 2011

på och av


Tack och lov att snön som fallit idag inte ligger kvar.
E fick nya skor igår och jag hade lovat att hon skulle få ha dem på sig till förskolan idag (på förskolan väntar de fodrade stövlarna). Men när det snöstormade imorse blev det kängor istället, vilket inte var helt till belåtenhet hos fröken.
De testas iallafall frenetiskt här hemma och de är så lätta att få på och av att det sköts helt utan assistans från någon annan. Toppen!

I övrigt försöker jag vila bort de sista resterna av förkylningen. Imorgon ska vi förhoppningsvis ta oss iväg till goda vänner. Vi kom fram till att det är ett halvår sedan vi sågs, så det är verkligen på tiden!


4 kommentarer:

Alva och Linda sa...

vilka fina skor, vart har du köpt dom?

marracarra sa...

Jättefina skor! jag har börjat jakten på vårskor till mina tvillingar, finns så mycket gulligt och jag får bara beslutsångest. Sen när jag bestämt mig får man börja om, då är det ju dags för sandaler;)

Line sa...

fina!! A hade lika men blåa i höstas :) Kram

lilla angelyne sa...

Linda - Din sko! =)

Maria - Jag känner igen mig!=) Jag hade hur många som helst att välja mellan, men det slutade ändå med dessa då de verkade mest praktiska. Jag gissar dock på att det kan bli fler inhandlade innan våren är slut...;-)

Line - Jag tyckte väl att jag kände igen dem, kanske från er då! =) Hoppas dom är bra!