torsdag 10 mars 2011

hatten av

Minns ni att jag berättade att jag budat hem ett par skor till E, som jag inte gillade? Jag lade ut dem på tradera igen och gissa... Jag gick till och med med vinst. I love tradera! Nu ska de postas och jag hoppas att de faller nästa ägare bättre i smaken än kräsna mig.

E invigde idag sina nya fleecefodrade regnkläder på förskolan och de var toppen. Varm och gosig trots det blöta slasket. Lite besviken dock på de nya "didrikssonvantarna" som repat upp sig i en söm efter bara några gångers användning. Som tur är ska vi på en tur till grannstaden nästa vecka, så då får vi passa på att reklamera.

Idag, bättre sent än aldrig, fick vi också tag på semlor. Egentligen gillar jag inte bakverket speciellt mycket men just i tisdags när jag faktiskt hade kunnat tänka mig en tog de slut. Nåväl. Hatten åkte av idag.

Hoppas ni haft en fin dag.

0 kommentarer: