måndag 14 februari 2011

inte mer idag än andra dagar



Alla hjärtans dag. Som egentligen är som vilken annan dag som helst. Jag älskar mer och mer för varje dag, men inte mer idag, bara för att.

Jag är tacksam för allt fint jag har i mitt liv. För alla jag älskar och alla jag har den stora lyckan att vara älskad av.

När N kom hem överraskade han mig med både blommor och gott. Det är inte ofta vi uppvaktar varandra på sådana här vis och jag blev både rörd och glad, förstås.

Som alltid brinner ett ljus för vår älskade lille hjärtepojk. Idag, liksom alla andra dagar, finns han i våra tankar. Så saknad, så älskad.

2 kommentarer:

c sa...

Vi har tänt ett hjärtljus till Troysan idag, saknad o älskad liten kille <3

lilla angelyne sa...

C - Tack bästaste, finaste ni!
Förresten, den där overallen lånar vi gärna. Om ni inte behöver den ;-) Puss