lördag 22 januari 2011

rensar- och märkarlördag

Jag är mer eller mindre helt slut. Och det blir inte mycket gjort här hemma. Den enda med energi är väl egentligen E, som leker och busar med allt och inget. Och väldigt gärna vill hjälpa till, med allt. =)
Mitt projekt för dagen blir att försöka bli klar med märkningen av Es kläder. Jag hittar hela tiden nya plagg som inte har märkning.
Märklapparna beställdes tillslut av namnlappar.se, men för att slippa stryka minsta lilla strumpa kompletterar jag med märkpenna.




Vi har verkligen rensat ur Es garderob. Det känns som att stl 80 passerade väldigt fort. På byxor finns det fortfarande några kvar som passar och ytterst några tröjor, men utöver det är det 86 som gäller.
Rea är hysteriskt kul när det väl finns något man vill ha och jag har haft tur den här gången. På bilderna är endast en bråkdel av allt nyinköpt (en del inte heller från rean, men ändock relativt billiga fynd). Ja, kläderna är tänkta att fungera som "dagiskläder", så får de lite mer känsliga kläderna stanna hemma.

0 kommentarer: