torsdag 6 januari 2011

myysa

Så fick också jag sluta för idag. Eller ja, jag har ju varit hemma en timme iallafall - men efter en timmes övertid. Det är omöjligt att sluta i tid på avdelningen jag är nu. Omöjligt! Som tur var hade jag goa klasskompisen J i samma team, så vi kunde hjälpas åt.

Iallafall, familjen är här i V-ås över natten. Svägerskan fyller år imorgon så det har varit lite firande idag, hurra!

Eiras favoritord för tillfället är "myysa" och det är precis vad vi ska göra imorgon innan jag ska göra ytterligare en kväll. Myyyysa!

Godnatt.


- Mobilbloggen

2 kommentarer:

Linda och Alva sa...

Myysa är ju gulligare än näää som Alva kör med här hemma för tillfället ;)
Hon säger näää till allt just nu...
Kram på er

Sandra Rönningen sa...

Guuuud så mysigt =) Det verkar som att Eira har börjat prata en del, eller? =)