onsdag 5 januari 2011

litet levande liv



Idag bar det av.
Rutinultraljud.
Och så helt fantastiskt!

Ett litet levande liv.
Allt verkar väl. Mycket rörelser och moderkakan i bakvägg (det, tillsammans med tidigare graviditeter gör att jag haft förmånen att känna liv länge redan).
BM undersökte allt som sig bör och kom fram till att BP blir än lite längre bort.
Alltså hamnar vi nu på BF den 6 juni.
Min och svärfars födelsedag ligger i farozonen. ;-)


Det börjar smälta nu. Att vi faktiskt väntar barn. Lyckans lycka.
Jag har inte vågat tro. Inte vågat känna helt. Med risk för att allt varit för bra för att vara sant.
Men nu.
Jag såg.
Ett litet levande liv.
Kärlek.

11 kommentarer:

Ida sa...

Ja det är så mycket kärlek det kan bli <3 Tack för nyss vännen.. KRAM

martina sa...

Underbara lilla bebis:):) Skönt att allt var bra<3<3

Charlotte sa...

Vad skönt med positiva besked. Född på nationaldagen vore inte helt fel- alla flaggar och ledig vartenda år!
Fortsatt lycka önskar jag er!
Kram

Jessica sa...

Fantastiskt =0)
Så härligt!

Kram Jessica

Sofia sa...

Ååå så underbart<3 vilken fantastisk klar och fin bild ni fick! Så glad för er skull. Massa kramar

Kristin sa...

underbart<3 kram kristin

Anna sa...

Vad härligt för er och vilken perfekt bild ni fick. All lycka önskar jag Er.
/Anna

Linda & Alva sa...

Vad roligt att allt är fint med lilla bebis :)
Jätte fin bild :)
Kram

Sandra Rönningen sa...

Åhhh va härligt Sandra! Så underbart =) Början av sommaren, det blir perfekt! Det är lika fantastiskt varje gång man får se såna här bilder! Kram!

Frida sa...

Underbart<3

All lycka och kramar från oss!

c sa...

Tror d blir på min födelsedag ;-)