fredag 10 december 2010

håll till godo

Det blir inget gjort idag. Visst är det så med vissa dagar. Jag skulle ha påbörjat alla hundra (fem) tentor som ska vara inlämnade precis efter jul, men har jag? Nope. I den här takten lär det inte bli så heller.

Tanken var också att vi skulle ha julpyntat. Jag hade dock snällt bett om lite assistans med dammningen, vilket hrrrm kanske inte blivit av än. Och eftersom jag själv inte heller är speciellt effektiv känner jag att jag lägger ner innan jag ens börjat. Om man säger så.

I och med att illamående kom som brev dog kategorin matglädje ut lite här på bloggen. Det är inte mycket som nu för tiden klassas som matglädje i mina ögon. Iallafall så underlättar det mycket att E nu för tiden äter i stort sett samma mat som oss. Som idag, när det lagades korvstroganoff, lagades det samma sak till E - vi kör dock fortfarande laktosfritt när det kommer till de "rena" laktosprodukterna. Så, var jag ville komma var att det faktiskt - inom en relativt snar framtid - kommer ett inlägg i kategorin "Matglädje". Håll till godo! ;-)

Än en gång, tack för allt stöd, omtanke och fina ord ni skänker. Ni är otroliga!

0 kommentarer: