onsdag 27 oktober 2010

vart tog den långsamma veckan vägen?

Va, va, va?! Var tog denna vecka vägen? Familjen kom ju hit igår och sov kvar med mig, men de har åkt hem igen. E sov inge vidare här. På em igår besökte vi busborgen, premiär för mig - kul! Vi försökte hitta vinterskor till E också, men utan resultat. Korta fötter och höga vrister, någon som har förslag?

Nähä, nu ska jag sluta de gröna och hoppas på ett par timmars sömn. Jag hoppas att morgondagens pass blir lika intressant som resten av veckan varit. Jag får större och större självförtroende och klarar allt svårare saker på egen hand. Idag hade jag en underbar handledare som pushade mig massor.

Nåväl, godnatt!


- Mobilbloggen

1 kommentarer:

Line sa...

hej, vi köpte dessa till Alfred idag: http://kavat.com/swe/kollektion_2010_v.htm

Jag kände att de var perfekta eftersom själva "flärpen" var så vid så det var lätta att ta på och av, och då kan du ju dra åt så mycket/lite som du behöver om hon har höga vrister :) bra pris på skohuset i kupolen, 499:-

Kram