söndag 24 oktober 2010

söndag hela tiden



Hur mycket banan kan få plats i en liten mun?


Att det är söndag idag har väl inte gått någon förbi. Inte mig iallafall. Tänk att veckodagarna är så långsamma medan helgen bara säger svisch. Men, ska det någon gång ta slut på detta pendlande är det bara att hugga i på ny vecka. Jag för en mental nedräkning för att orka till nästa delmål. Jag har nu fyra veckor kvar på min huvudavdelning. Efter det följer två veckors akutsjukvård och sedan är det bara fem veckor kvar. Däremellan ska vi få plats med jul och nyår.

Denna vecka ska min söta svägerska åka på lite välförtjänt semester och då har familjen fått lov att komma och bo med mig i hennes lägenhet. Mysigt. Då kommer veckan genast att gå lite fortare.

Jag är ledsen att det blir lite vagt med uppdateringar i veckorna (eller ja, på helgen med för den delen). Men det kommer en ny tid efter den här ocg då lovar jag att uppdatera er med både det ena och andra. :-)


Kan och vill själv!

2 kommentarer:

Malou sa...

brukar kika in här och det är så mysigt att du delar med dig ;)
Hoppas på en leksrund med barnen någon dag!! Kramar MALIN

Malou sa...

brukar kika in här och det är så mysigt att du delar med dig ;)
Hoppas på en leksrund med barnen någon dag!! Kramar MALIN