fredag 20 augusti 2010

jag ska bara...

Åhåjaja. Snart ska jag slänga mig i soffan. Jag ska bara...

Jag och E har varit lite krassliga idag. Eller början till kanske. E har matvägrat och låter lite täppt i näsan  och jag har lite ont i halsen. Förmiddagen tillbringades inomhus, lekandes. E blir stadigare och stadigare stående, även om jag tror det kommer dröja innan hon knatar iväg. Ingen brådska min älskling, all tid i världen. På eftermiddagen kom pappaN hem lite tidigare än vanligt och vi begav oss ned på stan för att byta ett par skor åt E (Linda, stövlarna var för små :-o). Och hopplös som jag är blev det ännu mer handlat idag. Vi som shoppade massor på semestern och en hel del igår också. Men jag ska visa er någon dag och då hoppas jag att ni förstår att jag inte kunde låta bli. ;-)
Fredagsfusket blev en latte och en halv biskvi (som inte var ett dugg god). På väg hem såg vi att det var after work på en av restaurangerna så då ringde vi till farmorn & farfarn och frågade om dom också ville äta där. Sagt och gjort. Gott var det.

Nähä. Nu har jag barat färdigt. Soffan nästa.

Trevlig helg!

3 kommentarer:

Linda och Alva sa...

Var skorna för små!! Dom som såg så stora ut. Köpte du en storlek större då eller? Blev det ingen Ben and Jerrys? ;)

lilla angelyne sa...

Linda & Alva - ja dom var för små över ankeln. Men en syl större blev alldeles för stora. :( nä det blev inte det... Om två kg ska jag festa till ordentligt.;) kram

Ida sa...

Hoppas att ni känner er piggare nu!!
kramar i massa <3