söndag 29 augusti 2010

jag lever på hoppet

Jag har bestämt mig för att inte alls tänka på att det imorgon är skolstart. Den här sista dagen finns en massa annat att göra. Jag är så förberedd jag kan. Jag har kursplan, studiehandledning, ny penna, ny väska, kurslitteratur (till vad jag hoppas är kursen jag ska läsa) och jag har registrerat mig (trots att någon snubbe på skolan sagt att det inte behövs när man går på campus?!). Så, det finns inget jag kan göra. Mer än att mysa med min fina familj. Vi har fortsatt rensningen, busat, myst (eller ja, E kanske inte var så medveten om det eftersom hon sov - men vi satt och beundrade, pussade och kramade henne) och nu ska vi snart äta god mat och titta på en film. Salt - jag har hört att den ska vara bra.

Jag och min svägerska A gjorde ett glädjeskutt när vi var i Varberg.
Jag lever på HOPPet.

2 kommentarer:

Eiras och Troys faster A sa...

Hoppsan!

Johanna sa...

Underbar bild =)