söndag 8 augusti 2010

en upp, en ner

Idag var det jobbardag igen. Den sista på ett tag dock. Nu är det bara mamma som gäller fram till skolstarten.

Om några dagar ska vi åka på semester. Den längsta hittills för den här familjen. Eller ja, om man räknar förra sommaren - då Eira låg i magen - så var ju det längre. Iallafall så ska det göras stopp både lite här och där. Bland annat i Ullared - Gekås. Jag och mina listor ska göra oss klara. Listor är viktigt, så man inte glömmer något. Jag hoppas att det finns fina kläder både åt mig och Eira. Vi har nämligen bytt storlek. Hon en upp och jag en ner. ;-) (I rättvisans namn ska sägas att E fortfarande har en del kvar på stl 74, men vi (hmm, kanske mest jag) har tröttnat på alla kläder som hon ju haft sedan 6 månader ungefär). :-D

Nähä. Nu har vi hypnotiserat färdigt och nästa bok av Kepler "Paganinikontraktet" har påbörjats.

2 kommentarer:

*annorlunda mamma* sa...

Ska du till Ullared ? Hoppas jag inte ber om för mkt, när jag önskar mkt bilder o lite (mycket) åsikter om vad du tycker om stället. Vi var nära på att åka i år, men ändrade oss.. Men jag är fortfarande nyfiken över detta Ullared..

anna sa...

Ja det är skittråkigt och man tappar motivationen helt.. jag trodde det skulle gå SÅ LÄTT.. iome att det gjorde det sist! Men tji fick jag. Har iaf kontaktat vc nu få se vad dom säger.
Ha e trevlig semester! Kram