onsdag 14 juli 2010

projekt viktminskning - första målet avklarat!


Mitt första mål i "projekt viktminskning" var att minska de kilon som satt kvar efter Eira. Och jag kan, rätt så stolt, säga att det målet nu är nått. Härmed har jag ätit bort 9 kg!

Jag är alltså nere i inskrivningsvikt nu.

Tyvärr är just det inte så mycket att hurra för eftersom det inte var någon idealvikt.


Iallafall så är jag för tillfället mycket nöjd med viktnedgången.

Nästa mål är att gå ned till inskrivningsvikten med Troy.



8 kommentarer:

militich sa...

Hej! Vadå "inte mycket att hurra för"??!! Det är ju jättebra! Förminska aldrig dina prestationer. Var stolt över dem! Du är duktig som tagit dig hit vad gäller uppsatta mål. Några tips du kan ge mig? Hehe! Många kramar!

Annica sa...

Jag hurrar för dig,va duktig du har varit och är..Kram

*annorlunda mamma* sa...

Bra jobbat... =)

Linda sa...

Duktiga du! Det är visst mycket att hurra för vännen, en hel massa att faktiskt. Så HURRA HURRA HURRA för dig ;-)

Emma sa...

Kanonduktigt!!! =D

Frida sa...

Heja Sandra!
Bra jobbat:-) Det är en stor prestation....hoppas ni mår bra i värmen. Minidejt nån dag? När passar det er?

Kram!

I huvudet på Caroline sa...

Jag hurrar stort för dig ja.... Du är ju jätte duktig!
Varenda kilo som är neråt är väl något att hurra för? Var stolt och känn dig bäst!!!

Fortsätt på samma bana så är du snart nere idin vikt som du är nöjd med, det är det viktigaste!
Kram

lilla angelyne sa...

Å va snälla ni är. Jag ska bli bättre på att hurra! :-)