torsdag 3 juni 2010

examen nästa

PappaN är hemma och ordningen är återställd. Natten gick ok. Två gånger mat och enstaka nappinstoppningar. Ok alltså. På fm besökte vi BVC. Alla kurvor fortsätter följas och lilldonnan imponerade stort på Å då hon vinkade på hej och hejdå. Vinkande är för övrigt veckans innegrej. Vi vinkar så fort vi ses. Alltså vinkningar ut ur rummet och tillbaka.

Sedan fick Eira sällskapa med mormis medan jag klippte mig. Skönt att få av riset, det var nästan så jag skämdes när jag talade om att sist jag klippte mig var i december.


Nu hägrar packning. Vi ska på minisemester i Västerås. Imorgon är det nämligen den STORA examensdagen för pappaN och faster A. Duktiga, duktiga Ni. LOVE YOU!


1 kommentarer:

Ida Signe Li ^^ sa...

Gratulationer till pappaN och faster A ^^

Och ang korten på dig och Eira - lika, och precis lika söta ^^

Ha det bra i Vås!