lördag 1 maj 2010

bottenskrap

Förresten när jag ändå är bottenskrap passar jag på att tala om att jag är riktigt arg på människor som vänder kappan efter vinden och som byter vänner hipp som happ.

Såhär i efterhand kan jag känna mig utnyttjad och det gillar jag inte alls. Faktiskt!
Det är i kriser vännerna prövas. En fin änglamamma har sagt om svek "Jag skulle förmodligen inte funnits där för dig om du inte fanns för mig". Jag önskar att det inte var så. Jag hoppas, tror & önskar att jag om det, Gud förbjude, skulle hände mina vänner något liknande aldrig någonsin skulle svika. Aldrig någonsin. Punkt.

2 kommentarer:

c sa...

Du skulle aldrig svika d vet jag, precis som att jag aldrig skulle ha svikit dig när det värsta hände. Vänner ska finnas där, alltid, i både sorg och glädje.

pok

lilla angelyne sa...

Nä, det är sant. Det skulle jag inte. För alla är det dock inte självklart. Jag är så tacksam för alla stunder du funnits. Du är och förblir min person!!! Love You <3