torsdag 22 april 2010

semester

Det är lite smådeppigt. Jag skulle vilja säga att det är vädret (vilket det med stor sannolikhet också är), men främst är det nog den månatliga sänkningen. Acceptera. Stanna upp. Andas. Fortsätt.

I helgen ska vi åka på semester. Eiras första semester. Det ska verkligen bli spännande och skönt att komma iväg. Jag har börjat tänka packning. Jag är ju en "list-människa" och har nu hållt mig längre än vanligt från att skriva lista på allt nödvändigt som ska med. Ikväll kommer nog resväskan upp iallafall. Det är något särskilt med den där unkna doften (stank?) som smiter ut från en ovädrad resväska. Underbart.

3 kommentarer:

Line sa...

å va spännande, vart ska ni? =) jag vet exakt hur det är med listor, jag är expert på att skriva listor om ALLT :) hoppas ni får de mysigt ialf. Kramar från oss

Frida Utter Eriksson sa...

Vad härligt att komma bort lite:-)
Vart bär skutan?! Spännande ialla fall!
Hopppas ni får det härligt!

Kram!

Annica sa...

Hoppas ni får en trevlig helg även om jag kan skvallra om att vädret inte är det bästa,hoppas på bättring:)Kramar