måndag 15 mars 2010

morgonpigg







7 kommentarer:

Frida sa...

Piggelin!
Ja, vi var också uppe tidigt idag. Blev väckt av en jollrande liten sak i vaggan kl 06.00:-)

Men vad gör väl det, när dom är så söta!

Kram!

janina sa...

Sötunge <3 kram janina

Linda sa...

Åhh sötnos! Vi har en morgonpigg kille vi med. Klockan fem vill han upp.... tur han är världens sötaste!

Jag scrappar i photoshop cs3. Var in på den sidan du scrappar på, man måste alltså köpa material? Verkar jättesmidigt iaf, men jag fortsätter nog att ladda hem gratis material.

Roligt att det blev en kamera, vilken föll ni för?

Hoppas vi kan ses snart! Kram!

pastorsfrun sa...

Oh, vilken underbar bild!!! Vad söt hon är! Mia

Sofia sa...

Hihi sötaste gulleplutt!
Vilken underbar syn dessa tidiga morgnar =) Härligt för oss som kikar bloggar den tiden på dygnet med!
Kram Sofia

martina sa...

ja visst kan man inte annat än le när de slår upp sina ljuvliga ögon på morgonen och tittar på en:) jag mailade hon som syr dom och frågade om tyg, så gör dte du med, hon verkade ha en syaffär så tyg hade hon så dte rckte och blev över:P kram

Linda sa...

Ang format när jag laddar upp bilder/scapp i bloggen så väjer jag storlek i ps. För stor bild tar lite tid att ladda så jag brukar göra dem runt 1 mb ca.

Kram!