söndag 21 februari 2010

till min...


Förra julen fick jag en bok av Eiras moffa Ida (min äldsta och bästa vän). En "fyll-i-bok" om vår vänskap. "Till min vän" heter den och är ljuvlig. Jag minns hur jag log första gången jag läste den och den har samma inverkan varje gång jag läser.

Igår fyllde som bekant Eiras farmor år och det är svårt att hitta presenter till någon som redan har det mesta. Men så sprang vi på en bok i samma serie som "Till min vän". Den här hette "Till min mamma" och har snarlika innehåll. N som annars har lite svårt just för fyll-i-saker tog sig igenom och jag tror att det blev en uppskattad present.
Här kan man se fler böcker i samma serie (till min pappa, syster, bror, son, dotter, brudparet m.m)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Min sanna frääänd!
Jag älskar dej

Ida Signe Li ^^ sa...

Vilken fin present, jättebra idé jag fick nu (hoppas att jag kommer ihåg det till nästa gång jag står och inte hittar på något bra, som vanligt).

Ja, det var ett perfekt svar på vad jag ville veta :) Det verkar bli renoveringsdags i lägenheten, ett nytt golv skulle inte vara helt fel... :)

Lilla tungfian ja... Väldigt glad att jag fick möta henne också <3

Anna sa...

Vilket bra presenttips!
MVH Anna Bergquist
(Gustavs gudmor)