torsdag 11 februari 2010

matt

Jag känner mig fortfarande matt. Trött på känslor. Var finns AV-knappen. När jag känner såhär blir jag så sårbar. Det gör liksom ont i skinnet, såsom när man har feber. Alla känslor får min hud att knottra sig. Hjälper alvedon?

Jag funderar återigen över skrivandet. Det är lätt att bli bestulen på öppna forum. Jag anser det dock lika illa att kopiera ett foto som en text. Orden jag skriver och komponerar är för mig innerliga och de efter Troy är som värdefulla juveler. Ord står ofta mot ord i tvister om upphovrättslagen men gäller lika mycket för det.

1 kommentarer:

Storasyster sa...

Jag förstår vad du menar, jag känner mig så påhoppad av någon så jag valde att stänga ner min blogg om Robin tillfälligt. Det är svårt.. det ligger ju där ute, det man skriver. Kramar till dig.