tisdag 9 februari 2010

award

~
~
~
Den här fina utmärkelsen fick jag idag av finaste Lisa, en fantastisk änglamamma (och även änglamoster till min saknade vän M). Tack!
~
~
1. Jag vill väldigt, väldigt gärna gifta mig. Har ju varit förlovad i snart 7 år.
2. Jag har jobbat som danslärare sedan 2003 (har dock haft paus sedan våren '09).
3. Jag blir väldigt lätt åksjuk och behöver alltid sitta så jag ser vägen.
4. Jag påbörjade en bok en gång, ja jag hade till och med kontakt med ett förlag.
5. Jag är hysteriskt rädd för ormar (drar instinktivt upp fötterna nu när jag skriver det.)
6. Jag är rätt bra på "tecken som stöd" och skulle gärna vilja lära mig teckenspråk.
7. När jag studerade till undersköterska tog jag examen med MVG i alla ämnen.

~

Med utmärkelsen följer några regler:
- Thank the person who nominated you for this award.
- Copy the award and place it on your blog.
- Link to the person who nominated you for this blog.
- Tell us seven interesting things about yourself.
- Nominate seven bloggers.
- Post links to the seven bloggers you nominated.
~
Mina nominerade:
~~
Emma
~~
Egentligen skulle jag vilja nominera alla bloggare jag följer, men reglerna säger sju.
Vill iallafall också nominera Ingela och Caroline!



4 kommentarer:

Emma sa...

Hej Sandra. Tack så jättemycket för awarden, det värmer verkligen =) Angående länka så känns det inte okej...än. Tack att du frågade. STOR KRAM.

Frida Utter Eriksson sa...

Måste ha blivit nå fel tidigare när jag skrev här! Hoppas det funkar nu:-)
Ville bara tacka dig för awarden vännen!! Det värmer att veta att du tänkte på lilla mig:-).
Och självklart kommer jag ge utmärkelsen vidare. Har bara inte hunnit idag!! Kram

Anonym sa...

Snälla Sandra, fortsätt med boken!!! Du är så otroligt duktig att skriv, så det skulle vara kul att läsa den.
Kramar Bodinskan

Ingela sa...

Aha...nu fattar jag!
Förlåt!
jag föstår inte allt inom blogg världen,hittade ju inlägget nu....
TACK snälla du,i allafall!!
Kram till dej och din fina familj!!
iNGELA