onsdag 27 januari 2010

ledsamt

Det är väl adlrig bra att börja en dag med tårar? Eller är det bättre att gråta först. Då kan det ju bara bli bättre?

Lite ledsamt att jag missförstått. Morfars dödsannons i tidningen idag. Jag missförstod en fråga och det resulterade i att vi inte kom med. Det gör mig ledsen.

Min kropp känner så väl igen ett tårfyllt tillstånd att det gärna blir mycket jobbigare än vad det behöver vara. Så är det nu. Minsta lilla vindpuff och jag känner mig så sänkt.

Kanske beror det på en natt med alldeles för lite sömn, också. Eira har varit väldigt hungrig och jag var alldeles för grubblig för att kunna somna om däremellan. Dumt.

Det blir en lång dag.


1 kommentarer:

Linda sa...

Varm kram! Hoppas så att den här natten blir bättre för er! Vi har testat en ny läggningsrutin och monterat tassar på sängen. Kanske kanske kan vi få lite sömn...

Jag längtar efter er med, hoppas det inte blir så allt för länge tills vi ses igen!!

Imorgon ska jag sys om... Usch..!

Kram vännen