tisdag 13 oktober 2009

en ny vardag

Pappa N har haft hemmadag idag. Jag gissar på att vi är ett störande (om än mysigt) moment. Skönt att vara alla 3 iallafall. Även om jag och Eira klarar oss fint själva är det lite tomt och ensamt utan N.

Idag var vi på besök på MVC. Jag ville få stygnen kontrollerade eftersom jag tycker att det känns lite konstigt. Jag vet ju inte hur det ska kännas, men eftersom inget såg konstigt ut antar jag att det är såhär det ska kännas. Det är ju ändå en bebis som tagit sig ut. Våra BM tog chansen för en titt och Eira visade upp fler av sina lite nonchalanta miner. Jag är helt förälskad i hennes minspel och sätt att röra sig och jag har svårt att släppa blicken från henne.

Det blir inte långa stunder mellan matpassen och nu är det dags igen. Pappastund är slut. Eira har en klar och tydlig röst och den ropar MAT.



3 kommentarer:

Elin - Ett hus till oss sa...

Så mysigt det låter. Mnspelen de små sötnosarna har är så underbara :)

Jag tänkte tipsa dig om att jag har en tävling där du kan vinna ett valfritt smycke från bla. Oxxo Design.


Ha en mysig kväll! :)

Lovilin sa...

Åh, vad ni verkar ha det mysigt.
Visst är det en underbar tid, att upptäcka alla små egenskaper som redan finns där.

Hälsa pappa och pussa lilla tjejen från mig.
Kram
Linda

Ingela sa...

UNDERBART!
Kram.