fredag 24 juli 2009

bokstäver

Försöker mig på några rader trots den svullnad som intagit mina stackars fingrar. Nyss hemkommen från en kortare shoppingrunda, så jag har inget att skylla på. Fötterna ger ifrån sig samma protest som händerna. Känner mig dock nöjd med shoppingen där jag först och främst fick ett nytt N till mitt "Saboarmband", vilket jag lyckades fastna med precis innan vi for på semester och som gjorde mig hysteriskt ledsen. Unnade mig också en ny berlock, ett T. Inom några månader kommer ännu en bokstav att göra sällskap. Kanske ett L?

Köket är klart. Så gott som. N har slitit som ett djur, tillsammans med morbror min, de senaste dagarna och förutom en del elektriska göromål samt listning är det nu användbart. Hormonstinn som jag är får jag tårar i ögonen varje gång jag entrar köket, det är så fint. Kanske jag bjuder er på ett foto vid ett senare tillfälle.

Nu bär det av på bio. Älskade har övertalat mig att se HP och dessutom får vi sällskap av fina C. Det blir en bra kväll.

Tankar till ängeln V, som idag fyller 2 år.

2 kommentarer:

c sa...

Va fint du har gjort=)L lät bra;)Puss o kram på hela familjen.

Anonym sa...

Har du sett de här?
http://www.personligesmykker.com/Kj_rlig_familie/p57939_147696.aspx