lördag 13 juni 2009

mycket av det goda

Smörgåstårta i all ära, men nu känns det som om det får vara bra för ett tag. Först intogs smörgåstårta på personalfesten, sedan igår på svärfars kalas och så även idag - på mitt kalas. Alla tårtor var visserligen från olika ställen, så smaken varierade, men det ska aldrig vara för mycket av det goda.

Mitt kalas idag blev alldeles precis som jag tänkt det med mysfaktorn på hög nivå. Jag fick många fina presenter som jag gläder mig mycket åt. Bland annat en sockerkaksform, scrapbookmaterial, Mari Jungstedts nya deckare, en brödburk & en kaffeburk som jag spanat på ett tag. Underbara människor i min närhet!

Lilla liten har hållit låda och faktiskt sparkat rätt rejält på de flesta som vågat lägga en hand på magen.

Överlägset mysigast var iallafall när N imorse gav den sedvanliga pussen på magen och hans läppar möttes med en vänlig liten buff. Älskar!

0 kommentarer: