fredag 5 juni 2009

Fyra sanningar om mig själv - en utmaning

Fyra sanningar om mig själv.

1. Jag är stark & envis

2. Jag analyserar allt (ibland lite för mycket)

3. Jag har otroligt lätt att få dåligt samvete

4. Jag är ambitiös



Fyra saker jag gjort idag.

1. Läst

2. Storhandlat

3. Buffat på magen

4. Köpt födelsedagspresenter åt familjen Salomonsson





Fyra saker jag har på mig just nu.

1. Förlovningsringen

2. Svarta mamma leggings och svart långskjorta

3. Mitt själar säger aldrig farväl-halsband

4. Min magbola (pingla som hänger mot magen)



Fyra saker jag älskar.

1. Niclas

2. Mina barn

3. Mina nära och kära (familj och sanna vänner)

4. Att dansa


Jag blev utmanad av Linda och jag i min tur utmanar Charlotte, Veronica, Elin & Karin. Hoppas att ni har tid och lust.

0 kommentarer: