fredag 8 maj 2009

Kvar i tentaträsket

Jag är fortfarande inte klar med hemtentan. Stor och djup suck. Vad jag dock missat var att det inte stod MAX 1800 ord utan CIRKA. En himla skillnad och troligtvis det som (om det gör det) kommer att rädda mig. Befinner mig för tillfället på 2100, vilket i sig är en bravad eftersom jag senast igår var upp och nosade på 3000 ordstrecket.

Imorgon bär det av till Mia-fian som i dagarna fyller år. Idag har present inhandlats och trots att jag skäms över det har jag ännu inte sett hur hon bor. Har heller inte träffat hennes livskamrat sedan flera år bakåt. Vet inte vilket jag skäms mest över. Nu är det iallafall dags och jag riktigt längtar efter morgondagen. Mia-fian och jag är, som kanske tidigare nämnts, uppvuxna som systrar. Hon är en av få som VET vad min bakgrund betyder, för att hon själv har varit med. Hon är också helt fantastiskt beundransvärd och är gudmor åt Troy och kommer också att vara det till Lilla liten. Mys.

Nu ska jag se vad som vankas till middag. Lilla liten är sugen på något gott. ;-)

1 kommentarer:

elin sa...

haha..det stämmer faktiskt. vet inte hur det kommer sig..men var där med hannah o magnus tror jag. vi satt o beundra din kompis ullis.,,för hon sjöng å underbart :)

jaadu..vi hade Jelinne, som hon heter i mellannamn. Minna, Mira, Lova, (också mellannamn) Nathalie, Saga, stina..dom sa ju att det var en tjej..men vi hade pojknamn ifall att :) men kommer inte ihåg vad det var.

Noe var ju jättesött det med. men han såg verkligen ut som en liten Troy :) det är också sött..o lite ovanligt.

har du planerat kejsarsnitt?
funderar på det jag med OM jag får fler barn.