lördag 18 april 2009

9 månader

Det är några timmar kvar och sedan har jag varit utan dig lika länge som du fanns med mig. Var är du nu, pojken min?

För 9 månader sedan rann livet ur dig. Du slutade sparka. Fortfarande gör alla OM för ont att tänka på. Tankarna vill inte ens nå mitt medvetna. OM, hade allt sett annorlunda ut.

Mitt finaste lilla hjärta. Det vackraste jag någonsin sett. Du behövdes någon annanstans. Det gör mig ont. Att du inte behövdes mest hos mig. Men det gör mig trygg. Någon annanstans måste vara en bra plats. Det bara måste det.

Stora killen. Grattis på din 9 månadersdag.

4 kommentarer:

c sa...

grattis fina lilla gubben, kan inte fatta att det är 9 månader sen. Du är så otroligt saknad.

Linda sa...

GRATTIS fina saknade underbara Troy!

Ida sa...

9 månader...
Vart har dessa månader tagit vägen?
Moffa tänker på dig gubben,
GRATTIS PÅ DIN DAG! <3

Massa kärlek till din mamma och pappa...

ullis sa...

lilla hjärtat.

vi tänker alla på dej.