tisdag 17 februari 2009

Mor lilla mor


Jag blev fotoutmanad av Linda. Här kommer mitt bidrag.
I den sjätte mappen (scannade bilder) var den sjätte bilden ett underbart foto på mamma. Precis så som jag inom mig vill föreställa henne. Jag flyttar verklighetens fakta långt bort och ser en ung, skrattande, lycklig kvinna. Fotot är taget ett år innan jag föddes.
Älskade mamma.



REGLER:

Gå in i mappen (eller där du förvarar bilder på din dator) där dina bilder finns.

Gå till den sjätte mappen.

Välj den sjätte bilden i den sjätte mappen.

Ladda upp bilden på din blogg.

Skriv nåt om vad den föreställer.

Utmana sex andra personer och länka till dem!


Jag vidareutmanar de personer med bloggar som är trogna (eller mindre trogna=)) läsare här på "Själar säger aldrig farväl".
De personer som brukar lämna kommentarer, vars bloggar jag själv kikar in på ibland är;
Karin, Charlotte & Veronica.
Fotoutmaningen är Er om ni vill, har tid och orkar.


Nu ska jag seriösplugga en liten stund igen.
Ha en bra dag.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Trodde först att det va du på bilden. Du är så otroligt lik din mamma! Hoppas du mår lite bättre med illamåendet. Kram på dig!

Anonym sa...

vad fin hon var :) och vad lika ni är.

Ida sa...

fina lilla mamma <3

Anonym sa...

Åh vilken underbar bild! Hon lyser som en vacker stjärna på bilden! Så lika ni är också!

Kram!

Var ni på föräldramötet? Hoppas ni hade en fin stund isf!

lilla angelyne sa...

Linda: Vi var inte på föräldrarmötet. N jobbade och jag vill helst inte köra själv. Men vi kommer nästa gång. Jag undrar så hur det gick för er igår. Håller alla tummar såklart!!