tisdag 13 januari 2009

Smart, eller inte smart

PUH, vilken dag. Borde inte alls sitta här, istället borde jag ligga i sängen. Men men.

Ännu en dag i E-tuna. Denna dag föreläsning om skall- och ryggskador samt läkemedelsberäkning 2. Ibland känner jag mig riktigt smart, men så dalar självförtroendet och jag förstår ingenting alls. Jag försöker trösta mig med att det alltid brukar kännas så i början av en kurs. Men nu förstår jag verkligen ingenting.

P och V(F) och V(O2). Någonstans ska det finnas ett = och någonstans ett gånger, men var?
Och varför blir det 1 ml i den totala spädningen? Och varför kan det inte heta flaskvolym?`

Dansgrupperna började idag. Det var ingen bra dag för min del. Kände mig mest rörig. Men jag har saknat att undervisa. Jag har saknat alla barn. Och främst av allt, jag har saknat att dansa.

Nej, nu blir det kväller. God natt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

du är smart och bäst! =) miss u

Linda sa...

En stor kram bara,

kanske ses vi den 28/1 i gruppen?