fredag 23 januari 2009

en alldeles annorlunda vardag




Tack Linda för denna otroligt fina utmärkelse.
Mamma-Jag. Tänk att jag är mamma till en underbar liten Troy.
Ofattbart ibland.
Men en utmärkelse som den här får mig att le lite extra och verkligen känna mig stolt - TACK!
.
Jag vill alldeles gärna ge den tillbaka till dig, Linda och också till en annan änglamamma, Anneli (Jag vet ju att båda ni fått den, men den här är från mig).
Jag vill också ge "Mammablogg" utmärkelsen till Karin - en stor förebild och fina mamman till två underbara jordebarn.
.
.
Vardagen - som vanligt, men ändå så annorlunda.
På många olika sätt.
Bland annat för att jag nästan är ledig idag. Det är stort.
Egentligen ska jag plugga. Måste förbereda mig inför måndag då vi har fallgenomgång.
Men just idag känner jag för att göra något annat.
Jag och N ska gå ut och äta ikväll.
Mysigt.
Jag ska göra mig fin. Så fin jag kan.
Vi ska åka ut till Troysan.
Tända ljus för en saknad liten pojk.
Ja, det är en vardag. Ungefär som alla andra.
Bara väldigt annorlunda.

.
Nu ska jag leta reda på olika
(vad jag tror är trombosförebyggande läkemedel på FASS och jämföra dessa).
.
Sedan ska jag lägga mig på soffan och bara njuta.

Take Care

1 kommentarer:

älskadebarn sa...

Tack snälla du. VAd glad jag blir! Det värmer massor.


kram