tisdag 23 december 2008

en liten vän

Troysans hylla i sovrummet har fått besök av en tomte och en ny liten kompis har flyttat hem till oss.
Den lille vännen står precis till vänster om Troy och lystrar till namnet lillTroysan. =)
LillTroysan flyttade hem till oss igår och hade rest hela vägen från Jönköping.
Tack underbara Karin och Christian!

Vi har inlett julfirandet. De senaste dagarna har systerkusin med föräldrar varit här. Vi har firat julen på vårt vis både hos morfar och fru samt hos mormor. Mysigt. Systerkusin är världens underbaraste och alltid nära mitt hjärta. Vi har fördrivit tiden med lite vin, singstar och guitar hero. På singstar måste jag säga att jag är fantastisk. Lite sämre på gitarrdelen. Särskilt efter några glas "By the river". =)

Nu ska jag bege mig ned till stan, har nämligen klipptid. Spännande!

Det är snart julafton, mamma saknar dig.


0 kommentarer: