torsdag 13 november 2008

skit

Nope, idag känns det inte bra.

Igår, när det faktiskt kändes bra sa K... "tänk på att det kommer gå upp och ned. Det är ok att vara ledsen." Jag tänkte att det nog kommer dröja innan nästa dip, för jag kände mig peppad. Idag känns det inte alls bra. Jag är ledsen, men kan inte känna att det är ok. Kanske kan bero på huvudvärk. Kanske kan bero på trötthet (jag sitter ju här trots att jag borde vila dessutom, fyyy mig). Kanske kan bero på längtan efter helgen. Det beror med säkerhet på att jag idag fått mens. j---a skit!!!

Det är skitjobbigt att se gravida, det tänker jag inte hymla med. Det ska vara min tur nu. Jag ska inte tänka på andras graviditeter. Bara koncentrera mig på att det snart ska vara vår tur, snart.


Positivt idag?
Jag hade halvtidsbedömning på praktiken. Det gick bra.

Spädbarnsfondens möte igår. Fint. Så mycket smärta vi delar, ingen kan förstå.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du skriver så otroligt fint, du berör mig! Kram Maria

älskadebarn sa...

Du finns i mina tankar.

kram

Anonym sa...

du finns i mina tankar.
Kram