söndag 26 oktober 2008

en blåsig söndag

Ok, dagens upplägg.

Efter en mycket dålig natt, ur sömnperspektiv, flög morgontimmarna förbi i rasande fart. Har iallafall hunnit med att, så gott som, skriva klart hemtentan. Möjligtvis någon liten komplettering under dagen.

Efter många om och men fick jag N att spackla lilla toaletten.

Har tvättid idag. Uch så bortskämd man är att ha tvättmaskin hemma. Inte alls kul att springa där nere. Bra iaf är ju att vi slipper boka duschtid, då kan vi duscha samtidigt som vi tvättar och inte riskera att någon annan kommer in=).

Färgning av hår är också en aktivitet som ska fullföljas under dagen.

Jag ska också fortsätta den spännande läsningen av Box 21. Upprörande.


Älskade barnet mitt, idag sörjer jag att jag inte får höra ditt skrik. Ditt sätt att protestera. Jag sörjer att jag inte får vara vaken med dig om natten. Jag sörjer att jag inte får använda min mammakraft att lugna ett ledset barn. Att jag inte får vara trött på morgonen för att jag försökt vagga dig till sömn. Det sörjer jag. Det och mycket annat.

1 kommentarer:

Anonym sa...

jag blir så ledsen när jag läser..jag kan inte säga att jag förstår vad du går igenom, men det måste vara det värsta man kan få uppleva. det är så orättvist. jag beundrar er iaf. du är en fin person, troy är nog stolt över dig och tycker att du är världens bästa mamma. <3 ta hand om er o all lycka till er i framtiden. /elin